اگرهنوز نقشه مشتری برند خود ایجاد نکرده اید ، از بینش های کلیدی که می تواند به شما در تصفیه و تمرکز تجربه مشتری و هدایت نتایج برای تجارت شما کمک کند، استفاده نکرده اید. اگر به تازگی با یک برنامه تجربه مشتری شروع کرده اید ، این یک وسیله با ارزش برای تعیین دقیق جایگاه و شناسایی کاستی ها ، نقاط قوت و فرصت های فعلی که تاثیر به سزایی در نتایج دارد .
روند نقشه برداری از تجربه مشتری می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. به این دلیل که باید تمامی کانال ها و مسیر های خرید مشتری را در نظر گرفت . به دست آوردن حجم وسیعی از داده ها از منابع متفاوت و حفر کردن کلیدها ، نقاط داده های عملی که به وضوح تجربه را از منظر مشتری منتقل می کنند ، به نظر می رسد مانند یک کار دلهره آور است ، اما دنبال کردن مراحل صحیح و کار از طریق نقشه برداری به صورت استراتژیک تجربه خوبی را هر بازاریاب و یا برند تجاری رقم میزند .
ادامه مطلب
درباره این سایت