اگرهنوز نقشه مشتری برند خود ایجاد نکرده اید ، از بینش های کلیدی که می تواند به شما در تصفیه و تمرکز تجربه مشتری و هدایت نتایج برای تجارت شما کمک کند، استفاده نکرده اید. اگر به تازگی با یک برنامه تجربه مشتری شروع کرده اید ، این یک وسیله با ارزش برای تعیین دقیق جایگاه و شناسایی کاستی ها ، نقاط قوت و فرصت های فعلی که تاثیر به سزایی در نتایج دارد .

 

روند نقشه برداری از تجربه مشتری می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. به این دلیل  که باید تمامی کانال ها و مسیر های خرید مشتری را در نظر گرفت . به دست آوردن حجم وسیعی از داده ها از منابع متفاوت و حفر کردن کلیدها ، نقاط داده های عملی که به وضوح تجربه را از منظر مشتری منتقل می کنند ، به نظر می رسد مانند یک کار دلهره آور است ، اما دنبال کردن مراحل صحیح و کار از طریق نقشه برداری به صورت استراتژیک تجربه خوبی را هر بازاریاب و یا برند تجاری رقم میزند .

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مقالات زاحري شيشده سانترل پاناسونيک PC BAZ دنیای بورس افشای ماهیت فرقه تروریستی رجوی وب نوشته های امید نظری BEVERLY HOMES . دانلود رمان